♥ F.A.R.I.D.A.T.U.L ♥


THE LEADER


Salam ^^ / Faridatul Akmal / 18 y/o / Terengganu

Home About Stuffs Follow Dash

Busy Day


Followers

Credits

Template: NURUL ATIQAH
BS's: ARRIEN INSPIRIT
Owner: FARIDATUL AKMAL

Harap Memahami
Thursday, June 18, 2015 • 7:39 PM • 0 comments
Assalamualaikum

Minta maaf kepada semua followers kerana saya tak sempat menyempat untuk lawat blog korang semua . Masa saya sangat suntuk . Kalau saya ambil SPM , confirm saya masih lagi ada masa untuk melawat blog korang semua . Tapi disebabkan saya budak Kolej Vokasional , jadi kesuntukan masa langsung tak ada . Sedih jugak . Dengan blog sendiri tak terlayan . Tambah lagi dengan saya yang tinggal di asrama , assignment yang banyak . Serious tak menyempat .

Bila saya ada masa free , In Sha Allah blog korang semua saya lawat . Sekarang saya di sem 4 . Sem 4 lah yang menentukan kejayaan saya untuk masuk tahap diploma .

Harap sangat korang memahami . Akhir kata , Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak .

 Memang lagi jelas ketara kesibukan . Sekarang masa untuk saya siapkan assignment .

Kecemerlangan kita ialah kebahagiaan kedua ibu bapa kita . Untuk mendapat result cemerlang , Hargailah pengorbanan orang tua kita .




+ +